Egmont udgiver Take That-magasin

Den 16. juni udgiver Egmont Magasiner 'Take That Special' - et 100 sider stort magasin dedikeret til historien om Gary, Mark, Howard, Jason og Robbie. Magasinet er en engangsudgivelse i et samarbejde mellem Egmont Magasiner og pladeselskabet Universal Music - og med magasinet følger Take Thats seneste studiealbum, Progress.

Den 16. juni udgiver Egmont Magasiner 'Take That Special' - et 100 sider stort magasin dedikeret til historien om Gary, Mark, Howard, Jason og Robbie. Magasinet er en engangsudgivelse i et samarbejde mellem Egmont Magasiner og pladeselskabet Universal Music - og med magasinet følger Take Thats seneste studiealbum, Progress.

 ”Vi tester for første gang på dansk jord at udgive et helt magasin dedikeret til ét band og oven i købet med deres nyeste cd. Det er et spændende bladformat, som giver os mulighed for at give læseren en grundig gennemgang af Take That dengang og nu sammen med quizzer og flotte billeder. Med to udsolgte koncerter i Parken er der god grund til at tro, læserne er derude,” siger Michael Rasmussen, chefredaktør i Egmont Magasiner i en pressemeddelelse.

Take That Special koster 119,95 kr., udkommer i 30.000 eksemplarer - og kun i DK, hvor magasinet kommer på butikshylderne præcis en måned før, bandet spiller i Parken i København.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også