Kvickly klar med Magasinet Smuk

'Smuk' hedder det nye gratis kundemagasin i Kvickly, der skal tiltrække de kvindelige kunder. Bladet udkommer første gang om en uge.
MediaWatch

Mandag lancerer butikskæden Kvickly det nye gratismagasin 'Smuk', der i første omgang udkommer i et oplag på 120.000 eksemplarer to gange om året, skriver Jyllands-Posten.

Magasinet henvender sig primært til kvinder, da de stadig er hovedansvarlige for indkøb af blandt andet dagligvarer, fortæller Kvicklys kampagnechef Charlotte Jantzen - og selvom mange kundemagasiner oplever dalende læsertal, så er de altså stadig interessante for detailhandlen.

”Gennem magasinerne kommunikerer kæderne, hvad de står for. Magasinet skaber en bedre forståelse, en styrket købsoplevelse og øget kundeloyalitet," vurderer chefkonsulent Flemming Birch fra Retail Institute Scandinavia over for Jyllands-Posten.

-MS

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også