Takeoff på rejsemagasin fra JP

Jyllands-Posten udvider i februar med det glittede og gratis 'Rejsemagasinet Explorer' målrettet læsere med høj indkomst.

Jyllands-Posten er på vej med et nyt rejsemagasin på glittet papir, som får redaktør Pernille Glavind Olsson (foto) i spidsen.

'Rejsemagasinet Explorer' skal udkomme fire gange om året - første gang i februar - det er gratis og distribueres direkte til 50.000 højindkomst husstande i landet.

”Magasinet distribueres til en række af landets største byer og når frem til husstande med høje indkomster. Dermed er annoncørerne sikret et købedygtigt publikum,” siger annoncedirektør Morten Werge Kallmayer, Jyllands-Posten, i en pressemeddelelse.

Redaktionelt vil indholdet spænde fra at dække kulturelle, luksuriøse og mere aktivitetsprægede rejser såvel som shopping-,
gourmet- og storbyoplevelser.

”Rejsemagasinet Explorer er for de mest rejselystne danskere. Det skal være et magasin med uafhængig journalistik af høj kvalitet, et magasin man lader ligge fremme på sofabordet til løbende inspiration og dagdrømmeri,” siger chefredaktør Henrik Thomsen,
Jyllands-Posten, i meddelelsen.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også