Takeoff på rejsemagasin fra JP
Jyllands-Posten er på vej med et nyt rejsemagasin på glittet papir, som får redaktør Pernille Glavind Olsson (foto) i spidsen.
'Rejsemagasinet Explorer' skal udkomme fire gange om året - første gang i februar - det er gratis og distribueres direkte til 50.000 højindkomst husstande i landet.
”Magasinet distribueres til en række af landets største byer og når frem til husstande med høje indkomster. Dermed er annoncørerne sikret et købedygtigt publikum,” siger annoncedirektør Morten Werge Kallmayer, Jyllands-Posten, i en pressemeddelelse.
Redaktionelt vil indholdet spænde fra at dække kulturelle, luksuriøse og mere aktivitetsprægede rejser såvel som shopping-,
gourmet- og storbyoplevelser.
”Rejsemagasinet Explorer er for de mest rejselystne danskere. Det skal være et magasin med uafhængig journalistik af høj kvalitet, et magasin man lader ligge fremme på sofabordet til løbende inspiration og dagdrømmeri,” siger chefredaktør Henrik Thomsen,
Jyllands-Posten, i meddelelsen.
- LR