MediaWatch

Børn & Fritid fordobler oplaget

Et nyt samarbejde med supermarkedskæden Rema1000 sikrer gratismagasinet en fordobling af oplaget.

December måned bliver startskuddet for et nyt samarbejde mellem det gratisomdelte magasin Børn & Fritid og supermarkedskæden Rema1000, skriver magasinet i en pressemeddelelse.

Børn & Fritid, der indtil nu har været at finde i udvalgte institutioner, venteværelser, på apoteker og hos en lang række detailbutikker, vil nu også nå ud til kunderne i supermarkedskæden Rema1000.

Gennem det nye samarbejde fordobler magasinet sit oplagstal, så det stiger fra 20.000 til 40.000 eksemplarer. Det betyder, at magasinet fremover vil have det største trykoplag indenfor børne- og familiemagasiner i Danmark.

Gratismagasinet udkommer seks gange om året og henvender sig med fokus på den moderne familie til forældre med børn i alderen 1-14 år. Børn & Fritid er Danmarks ældste gratismagasin til børnefamilier og udgives af TB-Media ApS, der ejes og drives af de to "passionerede mødre", Bonnie Jensen og Susanna Larsen.

- RL
 

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs