"Der er klart flere bloggere"

Elles chefredaktør Cecilie Christiansen spotter flere bloggere til modeugen i Paris, og så varsler hun, at vi kommer til at gå i blokfarver og pudsige solbriller til foråret.
MediaWatch

Hvordan dækker Elle modeugen i Paris i år?

"Elle dækker modeugen via daglige blogs, ligesom modeugerne er grundstenen i arbejdet med en sæson - både i Elle og på elle.dk."

Hvordan har medieudviklingen været siden sidste år?

"Vi oplever klart flere bloggere ligesom vi oplever, at de traditionelle medier - som jo nu alle også blogger - bliver hurtigere til at opdatere showstoffet end tidligere."

Hvilke medier får de bedste pladser?

"USA, England, Frankrig og Italien er traditionelt altid godt placeret, men i de senere år er især asiaterne og russerne blevet et særdeles attraktivt publikum - og placeres naturligvis derefter."

Hvilke kendte mediepersonligheder har du spottet?

"Jeg er Mad Men freak, så det var stort, da jeg til Versace i Milano sad tre meter væk fra January Jones (Betty Draper). Ellers er jeg stødt på Kylie Minogue til Dolce & Gabanna, Jada Pinkett med datteren Willow, Dita von Teese til Jean Paul Gaultier, Beth Ditto og Paul McCartney til Stella McCartney."

Hvad har været den bedste goodiebag indtil videre og hvorfor?

"Goodiebags? De er stort set sparret væk alle steder - sammen med champagnen. Chanel forkæler dog altid sit publikum."

Hvilken inspiration tager du med hjem til dit magasin?

"De stærke blokfarver - flere steder med et nærmest neontvist; den feminine florlette garden party-tendens, de mange smukke prints og de finurlige mønster-mismatch. Et smalt farverigt bælte i taljen bliver uundværligt og de pudsige solbriller er heller ikke til at komme udenom."

- TBH 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også