Vermø lancerer nyt gratismagasin

Selvom krisen på annoncemarkedet endnu ikke er afblæst, sender direktør Jan Ørum Vermø og selskabet Vermø Medier et nyt gratismagasin på gaden.
Tine Brødegaard Hansen

Selvom krisen på annoncemarkedet endnu ikke er afblæst, sender direktør Jan Ørum Vermø og selskabet Vermø Medier et nyt gratismagasin på gaden.

”I august lancerer vi X-klusiv Frederiksberg, der bliver et high end citymagasin, som vi planlægger på sigt at udgive i byer med en stærk detailhandel med eksklusive specialbutikker og et levende og attraktivt kultur og handelsliv – det bliver et helt nyt koncept i tæt samarbejde med annoncørerne og som bygger på et stærkt lokalt fokus tilsat de spids kompetencer vi i Vermø Medier er stærke indenfor, nemlig mode, livsstil, skønhed, bolig, børn og familie,” siger Jan Ørum Vermø i en pressemeddelelse.

Han spilder ikke tiden i sommerperioden, hvor der også arbejdes på at gøre Modemagasinet stærkere via en fusion med konkurrenten C’est, der blev udgivet af AJ Publishing.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også