Bilen har solgt al annonceplads

Berlingske Medias nye magasin Bilen har afsat alle annoncesiderne efter få dages salg.
MediaWatch

Det kører for Berlingske Medias satsning Bilen, der kan melde om udsolgte annoncesider efter kun ni dage. 14. april blev det offentliggjort, at Berlingske Media skal være den fremtidige udgiver og producent af verdens største bilmagasin, Auto Bild i Danmark, som altså udkommer under navnet "Bilen".

Siden da er der blevet arbejdet på fuld tryk for at få både indhold og annoncer på plads til første udgivelse, skriver Berlingske Media i en pressemeddelelse.

Første nummer udkommer 30. april, og i dag kunne annoncesalget altså melde, at alle annoncesiderne var blevet afsat.

En dummy for det første nummer ligger også klar, så der er ingen tvivl om, at læserne kan se frem til at åbne et sprødt nyt bilmagasin 30. april, som vil blive udbudt på 2.000 danske løssalgssteder.

Det er Berlingske Magasiner, der udgiver Bilen, der redaktionelt ledes af Jon Arskog.

Næste nummer af Bilen udkommer allerede 14. maj 2009.

- Newspaq

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også