M! justerer konceptet

Drengerøvsbladet over dem alle, M!, justerer konceptet, så det i højere grad rammer nutidens drengerøve, der er blevet mere selvbevidste.
MediaWatch

Drengerøve er ikke hvad de har været - nutidens drengerøve er nemlig blevet langt mere stil- og karrierebevidste end tidligere. Det tager magasinet M! nu konsekvensen af og justerer konceptet.

"Vi har både fået mere stilrent layout og justeret indholdet. Det superplatte, skøre indhold er sorteret fra, mere intelligent indhold er røget ind," siger chefredaktør Dennis Christensen til Børsen.

Chefredaktøren forklarer, at bladets beslutning er en konsekvens af, at den nye generation af drengerøve er meget mere selvbevidste og målrettede.

Selvom M! lægger den mest platte humor på hylden, så vil magasinet stadig være drengerøvenes førstevalg og skrive om sex og singleliv - og have mere at grine af end f.eks. konkurrenten Euroman.

- Newspaq

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også