Gorm Flyvholm til Berlingske Media

Media Director i Deloitte, Gorm Wesing Flyvholm, bliver ny direktør for ugeaviser og digital lokalsatsning i Berlingske Media.
Tine Brødegaard Hansen

Per 1. april rykker Gorm Wesing Flyvholm fra Deloittes glaspalads på Amager som media director til Berlingske Media som chef for koncernens godt 60 ugeaviser og den digitale lokalsatsning dinby.dk, skriver Berlingske Media i en pressemeddelelse.

"Jeg glæder mig til at komme tilbage til den operationelle verden og drive den udvikling. Det har været nogle fantastiske år hos Deloitte på den anden side af skrivebordet, men jeg har savnet at have at gøre med det spændende marked, jeg kender," siger Gorm Wesing Flyvholm til MediaWatch.

Kun de af Berlingskes ugeaviser, som er tæt integreret med den lokale dagbladsproduktion i det midtjyske område, forbliver i den nuværende organisation med reference til direktør Per B. Jørgensen og chefredaktør Dorthe Carlsen. Siden 2008 har ugeaviserne være fordelt på de to direktører John Kristensen og Per B. Jørgensen.

Gorm Wesing Flyvholm kommer fra en stilling som Media Director i Deloitte Business Consulting A/S, hvor han har opbygget et nyt forretningsområde inden for medieindustrien. Han er 43 år og har en bred erfaring i mediebranchen fra bl.a. en stilling som først salgsdirektør og senere direktør for Søndagsavisen A/S fra 2003 til 2007. Han har tidligere været annoncedirektør og kommerciel direktør for B.T. i perioden 2000 til 2003 og får det bl.a. salgschef, marketingchef og marketingsdirektør i Børsen-koncernen fra 1992 til 1999. Han startede sin karriere som reklamekonsulent på Dagbladet Politiken.
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også