Kærlighed i magasinform

Condé Nast udgiver i morgen et nyt stilmagasin. Navnet er Love.Inden man for alvor kommer til artikler om engelsk mode og kultur skal man lige igennem 46 sider med reklamer for blandt andet Chanel, Louis Vuitton, Cartier og Miu Miu. Sådan er virkeligheden for magasin-læsere, når de i morgen for første gang kan købe magasinet Love.
MediaWatch

Condé Nast udgiver i morgen et nyt stilmagasin. Navnet er Love.

Inden man for alvor kommer til artikler om engelsk mode og kultur skal man lige igennem 46 sider med reklamer for blandt andet Chanel, Louis Vuitton, Cartier og Miu Miu. Sådan er virkeligheden for magasin-læsere, når de i morgen for første gang kan købe magasinet Love.

Det første nummer er på 334 sider og indeholder artikler om alt fra Iggy Pop til Courtney Love. Magasinet definerer sig selv som et punked-up magasin med masser af kant og med fokus på moden på gaden.

Chefredaktøren for Love, Katie Grand, vil gerne udfordre den måde, de fleste modemagasiner bliver lavet på, og vil for eksempel prøve at gå uden om modeller, der har fået fedtsugninger og er fyldt med botox.

- Newspaq

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også