Chili Group har succes med nyt magasin

Gratismagasinet Mor er faldet i målgruppens smag. Første oplag på 30.000 var næsten væk efter fire dage.
MediaWatch

Gratismagasinet Mor er faldet i målgruppens smag. Første oplag på 30.000 var næsten væk efter fire dage.

Magasinet distribueres i alle BabySam butikker landet over og kom for første gang i butikkerne i april, skriver Markedsføring.

Også annoncører og bureauer har ifølge Salgs- og marketingdirektør fra Chili Group, Tom Petersen, taget godt imod magasinet.

"Vi er således blevet bekræftet i, at vi har ramt et hul i markedet," siger han.

Der er overvejelser om at øge sidetallet, men det kræver at der er basis for at øge oplaget, hvis økonomien skal hænge sammen. Chili Group udgiver i forvejen ti andre magasiner, herunder Danmarks største gratisblad målrettet kvinder, Kiwi, med et oplag på 200.000 samt mandebladet Mand, der udgives i 100.000 eksemplarer.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også