Nyt magasin til karrierekvinder

Karrierekvinder i Danmark skal have deres eget magasin, mener Aller, som har skræddersyet det nye magasin CV til formålet.
MediaWatch
Karrierekvinder i Danmark skal have deres eget magasin, mener Aller, som har skræddersyet det nye magasin CV til formålet.

Målgruppen er ifølge Aller "den halve million danske kvinder, der er veluddannede, karriereorienterede og vil have indflydelse," skriver Business.dk.

"Målsætningen er at skabe et stort og stærkt medie til de mange superambitiøse kvinder, der stiller høje krav og forventninger til sig selv og deres jobliv. Kvinder der ikke oplever deres køn som en faglig barriere," siger magasindirektør hos Aller Press, Pernille Aalund.

Indholdet vil ifølge Pernille Aalund være fokuseret på artikler om alt fra uddannelse og efteruddannelse, lønpolitik, jobpsykologi, økonomi, jura, IT, arbejdsmiljø. Til gengæld bliver der ikke plads til traditionelle damebladsartikler i magasinet. Planen er, at CV skal udkomme første gang dette forår.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også