Bonnier Publications reorganiserer salg - rykker tættere på Bonnier News

Den danske salgsafdeling under Bonnier Publications bliver en del af Bonnier News’ kommercielle afdeling. Det skal styrke den svenske mediekoncerns tilstedeværelse i Danmark.
Frederik Ohl, salgsdirektør i Bonnier Publications. | Foto: PR/Bonnier Publications
Frederik Ohl, salgsdirektør i Bonnier Publications. | Foto: PR/Bonnier Publications

Et år efter magasinudgivelserne under Bonnier blev indlemmet i den store nyhedsdivision Bonnier News, går den svenske mediekoncern nu videre i sit arbejde med at samle kræfterne på tværs af landegrænser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også