Fagblad sætter gang i kommerciel genstart for at løfte annoncesalg

Fagbladet Folkeskolen gled økonomisk stabilt gennem et 2022, hvor både direktør og kommerciel chef trådte tilbage. Ny direktør og chefredaktør vil dog have forbedret annoncesalget ”markant”.
Andreas Marckmann Andreassen overtog for lidt over et halvt år siden jobbet som adm. direktør og ansv. chefredaktør for Fagbladet Folkeskolen. | Foto: Jacob Nielsen/mediet Markedsføring.
Andreas Marckmann Andreassen overtog for lidt over et halvt år siden jobbet som adm. direktør og ansv. chefredaktør for Fagbladet Folkeskolen. | Foto: Jacob Nielsen/mediet Markedsføring.

Der skal skrues op for indsatsen, når det kommer til annoncesalget hos Fagbladet Folkeskolen i 2023. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også