Corona og digitale investeringer trak Aller-bureau i minus

Opbremsningen i annoncesalget kostede på OTW's bundlinje, men der er travlt i forretningen, som er på vej i en mere digital retning, siger direktør, og derfor fortsætter man med at investere i udvikling.
Annette Bach er adm. direktør i OTW. | Foto: Aller
Annette Bach er adm. direktør i OTW. | Foto: Aller

Der var ikke budgetteret med overskud i Aller Medias contentbureau OTW i seneste regnskabsår, som sluttede 30. september, og sådan endte det da heller ikke. Men coronapandemien satte mere negativt præg på forretningen, som endte med et underskud, der var større end forventet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også