Konkurrent om offensiv fra Grakom: Vi har godt fat i vores medlemmer

Den grafiske brancheorganisation Grakom vil med overtagelsen af nichemediet Bureaubiz bl.a. fiske medlemmer i bureau- og markedsføringsbranchen. Det tager branchens hovedorganisation, Kreativitet og Kommunikation, med ophøjet sindsro.
Tine Aurvig-Huggenberger, direktør, Kreativitet og Kommunikation. | Foto: Lars Krabbe/ERH
Tine Aurvig-Huggenberger, direktør, Kreativitet og Kommunikation. | Foto: Lars Krabbe/ERH

Charmeoffensiven mod reklame- og kommunikationsbranchen, som interesseorganisationen Grakom indledte sidste år, fik i denne uge et nyt gear med overtagelsen af nichemediet Bureaubiz, der siden 2008 år har dækket bureuaverdenen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også