Bonnier Publications skubber ny satsning på lydbøger ud via streaming

Der skal graves nye, digitale indtjeningskanaler i magasinhuset, der er presset af et sivende printmarked. En lancering af omkring 60 lydbøger er blandt de nye skud på stammen, fortæller adm. direktør, der til gengæld ikke ser podcasts som det perfekte match forretningsmæssigt.
Foto: PR/Bonnier Publications
Foto: PR/Bonnier Publications

Mens Bonnier Publications stadig er noget tilbageholdende i forhold til podcastproduktion, som mange andre medier efterhånden har omfavnet, har magasinhuset kastet sig over en større lydbogsproduktion, der udkommer på flere sprog over de næste måneder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også