Aller Media breder løbeevent ud til flere udgivelser

Feminas kvindeløb skifter navn og skal fremover række ud til flere af Allers kvindelige læsere. Det sker som et led i at udvide eventforretningen, siger kommerciel direktør. 
Jesper Kramer tiltrådte i december som ny kommerciel direktør i Aller Media | Foto: Aller Media/PR
Jesper Kramer tiltrådte i december som ny kommerciel direktør i Aller Media | Foto: Aller Media/PR

Aller Media breder en del af eventforretningen ud på tværs af flere titler. Det skriver mediehuset i en pressemeddelelse. 

Ugebladet Femina har hidtil været alene om at lægge brand til Feminas årlige kvindeløb, men i det nye årti skifter løbet navn til Aller Kvindeløbet og skal også sælges ind til læserne af Søndag, In, Elle og Vi Unge.

"Hver måned er vi i kontakt med over 2 mio. kvinder gennem vores mange brands og universer, og vi ser derfor et enormt potentiale i at videreudvikle denne succesrige event, så vi kan inkludere endnu flere kvinder på tværs af vores målgrupper og brands," siger kommerciel direktør i Aller Media, Jesper Kramer, i meddelelsen.

"Der er ingen tvivl om, at hele vores eventfokus og eventforretning i samspil med vores brands skal være og bliver et vækstben for Aller Media fremover," siger han.

Sidste år deltog 18.000 i Feminas Kvindeløb, der afholdes i flere byer rundt om i landet. Prisen for at deltage i Aller Kvindeløber ligger på 299 kr. – på niveau med konkurrenten i Egmont Publishing, Alt for damernes kvindeløb.

Del artikel

Relaterede artikler

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også