MediaWatch

Aller Media breder løbeevent ud til flere udgivelser

Feminas kvindeløb skifter navn og skal fremover række ud til flere af Allers kvindelige læsere. Det sker som et led i at udvide eventforretningen, siger kommerciel direktør.

Jesper Kramer tiltrådte i december som ny kommerciel direktør i Aller Media Foto: Aller Media/PR

Aller Media breder en del af eventforretningen ud på tværs af flere titler. Det skriver mediehuset i en pressemeddelelse.

Ugebladet Femina har hidtil været alene om at lægge brand til Feminas årlige kvindeløb, men i det nye årti skifter løbet navn til Aller Kvindeløbet og skal også sælges ind til læserne af Søndag, In, Elle og Vi Unge.

"Hver måned er vi i kontakt med over 2 mio. kvinder gennem vores mange brands og universer, og vi ser derfor et enormt potentiale i at videreudvikle denne succesrige event, så vi kan inkludere endnu flere kvinder på tværs af vores målgrupper og brands," siger kommerciel direktør i Aller Media, Jesper Kramer, i meddelelsen.

"Der er ingen tvivl om, at hele vores eventfokus og eventforretning i samspil med vores brands skal være og bliver et vækstben for Aller Media fremover," siger han.

Sidste år deltog 18.000 i Feminas Kvindeløb, der afholdes i flere byer rundt om i landet. Prisen for at deltage i Aller Kvindeløber ligger på 299 kr. – på niveau med konkurrenten i Egmont Publishing, Alt for damernes kvindeløb.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere