Aller Media breder løbeevent ud til flere udgivelser
![Jesper Kramer tiltrådte i december som ny kommerciel direktør i Aller Media | Foto: Aller Media/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11797530.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc788rptbmkc2se9vhja4.jpg)
Aller Media breder en del af eventforretningen ud på tværs af flere titler. Det skriver mediehuset i en pressemeddelelse.
Ugebladet Femina har hidtil været alene om at lægge brand til Feminas årlige kvindeløb, men i det nye årti skifter løbet navn til Aller Kvindeløbet og skal også sælges ind til læserne af Søndag, In, Elle og Vi Unge.
"Hver måned er vi i kontakt med over 2 mio. kvinder gennem vores mange brands og universer, og vi ser derfor et enormt potentiale i at videreudvikle denne succesrige event, så vi kan inkludere endnu flere kvinder på tværs af vores målgrupper og brands," siger kommerciel direktør i Aller Media, Jesper Kramer, i meddelelsen.
"Der er ingen tvivl om, at hele vores eventfokus og eventforretning i samspil med vores brands skal være og bliver et vækstben for Aller Media fremover," siger han.
Sidste år deltog 18.000 i Feminas Kvindeløb, der afholdes i flere byer rundt om i landet. Prisen for at deltage i Aller Kvindeløber ligger på 299 kr. – på niveau med konkurrenten i Egmont Publishing, Alt for damernes kvindeløb.
Relaterede artikler
Heartbeats går i land i Tyskland
For abonnenter