Fagblad henter kommerciel chef til opdyrkning af jobmarked

Fagbladet Folkeskolen vil tage en større bid af jobmarkedet og opruster med kommerciel chef med erfaring fra tv-branchen og mediebureauer til at udvide salgsindsatsen.
Peter Leegaard skal opdyrke jobmarkedet og holde hånden under annonceindtægter hos fagbladet Folkeskolen | Foto: Thomas Arnbo
Peter Leegaard skal opdyrke jobmarkedet og holde hånden under annonceindtægter hos fagbladet Folkeskolen | Foto: Thomas Arnbo

Det kommercielle potentiale skal afsøges hos Fagbladet Folkeskolen, og det investerer fagbladet nu i.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også