MediaWatch

Egmont Publishing: Det eneste rigtige vil være at udsætte digital nulmoms

Egmonts magasinforretning har sammen med bl.a. Aller Media hyret revisions- og konsulenthuset KPMG for at stoppe den digitale nulmoms på aviser, der er på vej. Den vil puste liv i forældet lovgivning, siger direktør.

Foto: PR / Egmont

"Man er (i regeringen, red.) så forhippet på, at sikre dette grundvilkår for avishusene, at man reelt set tilsidesætter sund fornuft og tidssvarende lovgivning."

Sådan lyder bredsiden rettet mod Christiansborg fra Egmont Publishings adm. direktør, Klaus Høeg-Hagensen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs