Benjamin Media lægger bureau-aktiviteter sammen

Native-bureau hos Benjamin Media bliver smeltet sammen med contentbureauet Benjamin Creative.
Foto: PR/Benjamin Media
Foto: PR/Benjamin Media

Benjamin Native Studio, som Benjamin Media sendte i luften i slutningen af 2017, bliver lagt ind under magasinudgiverens anden bureauforretning Benjamin Creative. Det oplyser medieselskabet i en pressemeddelelse.

Ikke alle medarbejderne følger med - salgsteamet bliver en del af Benjamins salgsafdeling, mens produktionskræfterne rykker over i Benjamin Creative.

Contentbureauet Benjamin Creative har godt 30 medarbejdere. Hos Benjamin Media er håbet, at én plus én kan give lidt mere end to.

"Benjamin Native Studio er blevet et brand, der har skabt sin egen plads i markedet, og det skal vi fortsat pleje og styrke. Samtidig kan vi løfte niveauet for al kommerciel indholdsproduktion ved at samle de kreative content-skabere i én fælles enhed – i Benjamin Creative," udtaler Niels Jespersen, adm. direktør hos Benjamin Media, i meddelelsen.

Den daglige ledelse af Benjamin Native Studio bliver lagt i hænderne på Stine F. Mathiasen, der i dag er head of content and creative hos Benjamin Creative.

Hun tager over fra bureauchef Christel Rex Laugen, der har opsagt sin stilling i forbindelse med organisationsændringen, oplyser selskabet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også