MediaWatch

Benjamin-bureau ansætter ny kreativ chef

Camille Berner, tidligere digital chef, vender tilbage til Benjamin_Creative på ny post.

Camille Berner | Foto: Philip Ørneborg/PR/Benjamin_Creative

Content-bureauet Benjamin_Creative, der, som navnet antyder, er en del af Benjamin Media, har ansat Camille Berner i en stilling som kreativ chef. Det oplyser bureauet i en pressemeddelelse.

Camille Berner har tidligere været ansat hos Benjamin_Creative. Det var som digital chef. Hun har senest været medstifter og direktør hos kommunikationsbureaet Vérité.

"Med ansættelsen af Camille skal vi udvide vores kundeportefølje og give vores eksisterende kunder nogle nye muligheder og kompetencer. Camille har en utrolig stærk digital erfaring, og ansættelsen af hende er en klar forstærkning af vores kreative og digitale kompetencer inden for content marketing. Hun skal med sit store kendskab til blandt andet sociale medier hjælpe os med at nå vores ambitiøse digitale mål," udtaler Mads Jungersted, direktør for Benjamin_Creative, i meddelelsen.

Blandt bureauets kunder er en række shoppingcentre, Forbrugetrådet Tænk og ingeniørforeningen IDA. Benjamin_Creative har omkring 30 ansatte.

Mere fra MediaWatch

Berlingske skipper papiraviser på helligdage - andre fastholder

Berlingske har skippet den trykte avis på helligdage, men andre vil fastholde printudgave viser MediaWatch-rundspørge. På længere sigt kan danske søndagsaviser på tryk dog være truede ifølge en medieforsker, fordi en stor del af indtægtsgrundlaget er forsvundet.

Tidligere EB-sportschef skifter ind hos Tipsbladet

Efter at være blevet opsagt som del af chefredaktør Henrik Qvortrups ændringer i Ekstra Bladets holdopstilling er avisens tidligere sportschef blevet en del af Tipsbladet som led i en digital oprustning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs