Ny topchef i Aller gør op med opkøbssafari: Nu er bundlinjen det vigtigste

Tidligere i år fik Aller Media nye adm. direktør i skikkelse af Lars Sander Matjeka. Efter godt syv måneders indføring i butikken er han nu klar med en ny strategisk linje for Danmarks største bladhus.
Lars Sander Matjeka, adm. direktør Aller Media | Foto: Jesper Sunesen / Aller Media
Lars Sander Matjeka, adm. direktør Aller Media | Foto: Jesper Sunesen / Aller Media

Siden Aller Medias nye adm. direktør, Lars Sander Matjeka, overtog roret, har det stået klart, at han skulle udstikke en ny kurs for landets største bladhus, som siden 2012 har pejlet efter forgængeren Pål Thore Krosbys såkaldte Safari-strategi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også