Hertz: "Vi er tæt på mætningspunktet"

Meget tyder på, at væksteventyret for TV 2 News er ved at nå sin slutning – hvis kanalen skal forblive i sin nuværende form.
MediaWatch

TV 2 News har nydt stor succes i løbet af nyhedskanalens fem første år. Men kanalen kan ikke nå meget højere, spår man hos TV 2.

”Når man kigger kurven, kan man godt mene, at vi er tæt på mætningspunktet,” siger kanalchef Mikkel Hertz til Børsen.

Der skal derfor ske en fornyelse af konceptet for at nå bredere ud – og her har TV 2 News store planer.

Mikkel Hertz udtaler, at man bl.a. vil øge variationen, finde plads til sporten, styrke weekend-fladen og gøre den mere dynamisk, udvikle finansstoffet og opruste på teknologien.

Strategiprocessen er undervejs og vil i 2012 munde ud i en plan for de næste tre år.

- CT

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også