Boxer TV runder 100.000 kunder

Efter en træg lancering for to år siden, oplever Boxer TV stigende interesse blandt de husstande, der vil sikre sig adgang til TV 2, når den bliver betalingskanal til januar.
Per Fanefjord Laursen

Præcis to år efter Boxer TV for alvor blev lanceret i Danmark, den 1. november 2009, har Boxer netop rundet 100.000 kunder.

I midten af august blev kundeantallet vurderet til 80.000.

Som ventet er det blevet et vendepunkt for Boxer TV, at selskabet håndterer den kommende abonnementsopkrævning for TV 2's hovedkanal blandt de husstande, der ser tv via antenne. 

"Vi ser en markant stigende interesse over hele landet for at blive Boxer-kunde, men lige nu er interessen ekstra stor, fordi langt de fleste danskere gerne vil sikre sig adgang til at se TV 2, som bliver betalingskanal til januar. Den interesse vil fortsætte et godt stykke ind i det nye år," siger adm. direktør Steen Ulf Jensen, Boxer TV A/S.

Steen Ulf Jensen erkender, at Boxers entré på markedet gik mere stille af, end forventet, men langsomt får flere danskere øjnene op for, at der er fordele ved at abonnere på tv via antennemodtagelse, noterer han.

Kunde nummer 100.000 blev Chris Corneliussen fra Slagelse. Han fik et års Boxer-abonnement samt en fladskærm ved en lille ceremoni hos Fona i Vestsjællandscentret.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også