Image: Avishuse er blevet mere cool

Både JP/Politikens Hus og Berlingske Media er højdespringere i årets imageanalyse, der er udarbejdet af Institut for Opinionsanalyse, Mannov og Berlingske Nyhedsmagasin. Det skriver Berlingske Business. JP/Politikens Hus rykker fra en 96. plads på listen sidste år op som nummer 43. Dermed rykker medievirksomheden forbi Berlingske Media, der indtager en plads som nummer 53 - et ryk op fra sidste års placering som nummer 84 på listen.
MediaWatch

Både JP/Politikens Hus og Berlingske Media er højdespringere i årets imageanalyse, der er udarbejdet af Institut for Opinionsanalyse, Mannov og Berlingske Nyhedsmagasin. Det skriver Berlingske Business.

JP/Politikens Hus rykker fra en 96. plads på listen sidste år op som nummer 43. Dermed rykker medievirksomheden forbi Berlingske Media, der indtager en plads som nummer 53 - et ryk op fra sidste års placering som nummer 84 på listen.

I modsætning til avishusene går DR tilbage - fra en plads som nummer 125 sidste år til en placering som nummer 134 i år. Dermed er koncernen den medievirksomhed, der ligger dårligst i imageanalysen.

Hele imageanalysen offentliggøres i Berlingske Nyhedsmagasin i morgen.

- MS

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også