’De unge mødre’ og ’Paradise Hotel’ er ikke kun sikre seersucceser på dansk tv – de danske reality-formater er også populære i både Norge, Sverige og Finland, skriver Ritzau.
MediaWatch
’De unge mødre’ og ’Paradise Hotel’ er ikke kun sikre seersucceser på dansk tv – de danske reality-formater er også populære i både Norge, Sverige og Finland, skriver Ritzau.
"Vi tror, at nordmænd godt kan lide det danske Paradise Hotel, fordi danskerne er gode til at feste, fordi der fortælles gode historier med mange intriger, og der er meget dramatik og taktik," siger presseansvarlig for ’Paradise Hotel’ på Norges TV3, Silje Linnerud Næss til Ritzau.
74.000 norske seere følger til daglig med i den danske udgave af ’Paradise Hotel’, og ’De unge mødre’ bliver vist i både Sverige, Norge og Finland.
- SF
Del artikel
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.
Annoncører i Orchestras fællesindkøb får snart et nyt værktøj, der skal give bedre overblik, hvordan værdien af forskellige former for annoncering er fordelt.
Topchef i den norske mediekoncern er ikke glad for bundle-tilgangen. En platformstilgang, der imiterer konkurrenterne i Silicon Valley, er nøglen til mediers overlevelse i en digital æra, mener han.
Hun har varetaget koncernens eksterne pressearbejde og arbejdet med intern kommunikation. Efter sommerferien skifter hun til en stilling hos musical-producent.
For sjette år i træk kunne Bauer Media sidste år præsentere et overskud på over 40 mio. kr. Direktør ryster ikke på hånden med digitale investeringer, selvom væksten her går langsommere end ventet.