Boxer spiller Tænk-trumf

Boxer vil bruge de gode test-resultater i det seneste nummer af Tænk i sin markedsføring.

Boxer TV fik med det seneste nummer af forbrugermagasinet Tænk foræret en trumf af et markedsføringsredskab. Her bragte magasinet en test, der sammenlignede priser på de fem største tv-operatører i Danmark, der kæmper om kunderne op til det digitale tv-skifte.

Testen faldt ud til Boxers fordel i en grad, der fremkaldte overskriften "Boxer giver en kæberyster".

Nu har Boxer ifølge bureaubiz.dk købt en licensaftale hos Forbrugerrådet, så digital-tv udbyderen klogeligt kan bruge citaterne fra Tænk i deres markedsføring og PR - iført Tænks logo - og lukrere på den troværdighed, som Tænk traditionelt har.

Et træk, der næppe vil hue konkurrenterne fra YouSee, Viasat, Telia Stofa og Canal Digital.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også