200.000 danskere har endnu ikke bestemt sig for, hvilket selskab der skal levere tv til dem, når tv-signalet bliver digitalt per 1. november i år. Det berører tv-seere med tag-antenner, der skal supplere den med en digital modtagerboks med mindre deres tv allerede har sådan en indbygget.
15 til procent af de ubeslutsomme tv-seere har Dansk Landbrugs Grovvareselskab (DLG) et godt tilbud til. Selskabet vil i samarbejde med TDC og Viasat tilbyde deres kunder, som primært bor i landdistrikterne, tv-pakker, skriver business.dk.
"Vi vil tilbyde vores samlede pakke til eksisterende kunder, men selvfølgelig vil vi også gerne have nye. Hvis vi kan sælge TV-signal til de 225.000 kunder, vi har i dag, så er jeg glad," siger Keld Kruse, administrerende direktør i DLG Tele til business.dk.
DLG Tele, der også tilbyder fastnet- og mobiltelefoni, ejes af Telia og DLG. DLG TV lanceres den 1. september.
- TBH