Canal Digital vælger Mindshare til online

Canal Digital har valgt at lægge deres online kampagner hos Mindshare op til efterårets skærpede kamp om tv-abonnenter, når Boxer TV lanceres.
Per Fanefjord Laursen

Både Viasat, YouSee og Boxer TV vil skyde hårdt på de ca. 400.000 husstande, der skal overveje deres tv-modtagelse op til den 1. november, hvor tv-digitaliseringen bliver en reaitet. Og hos Canal Digital mener men, at nye tv-kunder skal tiltrækkes via store online kampagner i efterået - som mediabureauet Mindshare især kommer til at stå for.

"Vi kan også se, at forbrugerne i langt højere grad bruger internettet som primær kilde til at orientere sig og beslutte, når de vælger tv-udbyder. Det skal vi udnytte. Mindshare har en unik erfaring i at optimere online-salg ved at integrere search, affiliate og almindelig banner-annoncering. Derfor var det naturligt at vælge Mindshare til opgaven," siger Søren Rinnov Østergaard, marketingchef hos Canal Digital til Markedsføring.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også