Frank Arnesen skal sikre Canal Digital salget

Canal Digital har fået Frank Arnesen som den bærende figur i en ny markedsføringskampagne.
MediaWatch

Canal Digital har hidtil tilbudt kunderne international top-fodbold, men kan nu for første gang også byde på kampe fra den danske Superliga.

Samarbejdet med Frank Arnesen skal således sende et klart signal om, at den bedste danske fodbold nu også kan opleves hos Canal Digital.

”Det er usædvanligt at få lov til at bruge en person som Frank Arnesen til en kommerciel kampagne, og vi er meget begejstrede for at han har villet være med til det,” fortæller Marketingdirektør Solveig Thrane Møller fra Canal Digital:

Frank Arnesen har ikke deltaget i en kommerciel kampagne de sidste 25 år.

Canal Digitals kampagne går i luften den 4. maj, hvor Frank Arnesen blandet andet deltager i et helt nyt tv-spot optaget på den legendariske fodboldarena Stamford Bridge, hvor Chelsea har hjemmebane.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Læs også