Robinson gentager succesen i 2009

Efter flere års seernedgang er Robinson Ekspeditionen på vej op igen. Nu lover TV3 en ny omgang i 2009.
MediaWatch

Programmet samler hver mandag en tredjedel af de danske tv-seere - omkring 380.000.

Nu fortæller programchef på TV3, Morten Mogensen, til B.T., at det har givet mod på en ny omgang Robinson til næste år.

"Vi har været usædvanligt glade for de sidste to sæsoner, der med deltagere fra Paradise Hotel virkelig har pustet nyt liv i Robinson Ekspeditionen," siger han.

Jeppe Juhl, der står bag de mange grænseoverskridende prøvelser i programmet såsom at hænge deltagerne op på et kors, udsætte dem for hajangreb og tvinge dem til at tage stilling til vandtortur, er blevet bedt om at fremlægge en ny række ideer og en drejebog.

"Lad os bare sige, at vi arbejder med flere scenarier, der udsætter deltagerne for udfordringer, vi aldrig har set før," siger han.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også