SBS TV letter reklamelevering

SBS TV indfører som første tv-selskab mulighed for, at annoncører kan benytte gratis digital levering af reklamefilm til tv-selskabet.
MediaWatch
SBS TV indfører som første tv-selskab mulighed for, at annoncører kan benytte gratis digital levering af reklamefilm til tv-selskabet.

Den mere fleksible levering af reklamefilm skal lette hverdagen for produktionsselskaber, mediebureauer, reklamebureauer og ikke mindst annoncører. De digitale filer bliver leveret via en sikker internetforbindelse direkte fra producenten til SBS TV.

"Mange annoncører oplever netop levering af bånd som et besværligt led i processen. Nu kan bureauer og annoncører levere alle deres reklamefilm til os og samtidig spare udgiften til både bånd og kurerfirmaer i forbindelse med leveringen," siger Kasper Kryger, Revenue Manager hos SBS TV.

Det digitale bånd med reklamefilm afvises ikke, men vil stadigvæk være velkommen frem til den 1. april 2009, hvorefter SBS TV vil opkræve et beløb for modtagelsen af det fysiske digitale betabånd.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også