Drop koncerndrømmene, TV 2

Frands Mortensen mener, at TV 2's bestyrelse på deres møde i dag bør tage et opgør med ekspansionsstrategien.
MediaWatch

Medieprofessor Frands Mortensen stiller et stort spørgsmålstegn ved, om TV 2s ekspansionsstrategi var klog og rigtig.

Han minder samtidig om, at målet om en omfangsrig TV 2-koncern på alle platforme lå fast, før Per Mikael Jensen kom til; han skulle blot eksekvere den.

"Hovedkanalen bør være det centrale omdrejningspunkt for TV 2's berettigelse. Men den er svækket i de senere år, og den er dårligere indholdsmæssigt, som følge af ekspansionslysten. Alle ledelseskræfter synes at være gået til de andre aktiviteter, men skulle være brugt på hovedkanalen," siger han.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også