TV 2 nedskriver forventninger
Opbremsningen på annoncemarkedet betyder sandsynligvis, at TV 2's regnskab igen i år ender i røde tal, advarer Merete Eldrup.
MediaWatch
Opbremsningen på annoncemarkedet betyder sandsynligvis, at TV 2's regnskab igen i år ender i røde tal, advarer Merete Eldrup.
Selvom hun fastholder, at TV 2 stadig er optimistiske i forhold til at indfri årets forventninger, så tror hun ikke på, at TV 2 i år vil tjene lige så mange penge på annoncer som i 2007.
Direktøren frygter, at en egentlig nedtur vil komme til at gøre ondt på TV 2, da mere end tre ud af fire indtægtskroner i dag kommer fra reklamer. Det skriver Børsen.
Hun afviser dog, at der med de nuværende udsigter er mandskabsreduktioner på vej på TV 2, da der sandsynligvis kun vil være tale om få procent af de samlede omkostninger. |NP|
Selvom hun fastholder, at TV 2 stadig er optimistiske i forhold til at indfri årets forventninger, så tror hun ikke på, at TV 2 i år vil tjene lige så mange penge på annoncer som i 2007.
Direktøren frygter, at en egentlig nedtur vil komme til at gøre ondt på TV 2, da mere end tre ud af fire indtægtskroner i dag kommer fra reklamer. Det skriver Børsen.
Hun afviser dog, at der med de nuværende udsigter er mandskabsreduktioner på vej på TV 2, da der sandsynligvis kun vil være tale om få procent af de samlede omkostninger. |NP|