TV 2 nedskriver forventninger

Opbremsningen på annoncemarkedet betyder sandsynligvis, at TV 2's regnskab igen i år ender i røde tal, advarer Merete Eldrup.
MediaWatch
Opbremsningen på annoncemarkedet betyder sandsynligvis, at TV 2's regnskab igen i år ender i røde tal, advarer Merete Eldrup.

Selvom hun fastholder, at TV 2 stadig er optimistiske i forhold til at indfri årets forventninger, så tror hun ikke på, at TV 2 i år vil tjene lige så mange penge på annoncer som i 2007.

Direktøren frygter, at en egentlig nedtur vil komme til at gøre ondt på TV 2, da mere end tre ud af fire indtægtskroner i dag kommer fra reklamer. Det skriver Børsen.

Hun afviser dog, at der med de nuværende udsigter er mandskabsreduktioner på vej på TV 2, da der sandsynligvis kun vil være tale om få procent af de samlede omkostninger. |NP|

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Photo: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også