TV 2-direktør er "fortrøstningsfuld" trods mindre end ventet fremgang for Play i 2023

TV 2 Play nåede ikke nye abonnementsmilepæle i 2023. Til gengæld var der ”to-cifret” vækst i indtægt per kunde, fortæller kommerciel direktør. I år er fokus bl.a. på lancering af ny reklameplatform.
"Vi kunne nemt få volumen ved bare at sælge os billigere," siger Kommerciel direktør i TV 2 Stig Møller Christensen om den mindre end antagede vækst i Play-abonnenter. | Foto: TV 2/Steen Brogaard
"Vi kunne nemt få volumen ved bare at sælge os billigere," siger Kommerciel direktør i TV 2 Stig Møller Christensen om den mindre end antagede vækst i Play-abonnenter. | Foto: TV 2/Steen Brogaard

For TV 2 blev 2023 endnu et år med tilgang af abonnenter til streamingtjenesten TV 2 Play, der er broadcasterens væsentligste strategiske modsvar på det kontinuerlige frafald af traditionelle tv-kunder, omend det gik trægere end spået ved årets begyndelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også