Mediechefer ser ændret efterspørgsel som største udfordring de næste år

Tre ud af fire globale topledere i medie- og underholdningsbranchen forventer, at ny brugeradfærd og teknologi som kunstig intelligens vil påvirke branchen de kommende ti år, viser PWC-rapport.
Foto: Milos Ruml/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Milos Ruml/AP/Ritzau Scanpix

Af de faktorer, som ventes at påvirke mediebranchens profitabilitet det kommende årti, står ændringer i efterspørgsel og præferencer blandt brugerne samt nye teknologier øverst på listen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også