Viaplay Group gassede op for abonnementstilgangen i 2022

Det var ikke uden omkostninger og underskud på driften, at der blev føjet mere end tre millioner nye abonnenter til Viaplay. Konkurrence på tv-markedet gav samtidig udfordringer for annoncesalget.
Foto: Rasmus Flindt Pedersen
Foto: Rasmus Flindt Pedersen

Der blev bygget videre på toplinjen og især abonnementsbasen i den internationale tv-koncern Viaplay Group i 2022 - men ikke uden omkostninger. Det fremgår af selskabets netop offentliggjorte årsrapport.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også