Ny udviklingsmodel har givet flere seere til DR’s fiktionsindhold

Ungdomsserierne ”Salsa” og ”En fra holdet” har nydt godt af bl.a. dataindsamling, workshops og markedsføring via Youtube. Det har givet mere eksponering i de yngre målgrupper, som DR ellers har svært ved at fange, siger ny DR-direktør.
Karsten Dyhrberg, direktør for Bruger Marked og Publicering i DR. | Foto: DR/Bjarne Bergius Hermansen
Karsten Dyhrberg, direktør for Bruger Marked og Publicering i DR. | Foto: DR/Bjarne Bergius Hermansen

Direktørområdet Bruger, Marked og Publicering er oksen, der skal trække DR mod at blive en fuldt ud digital public service-station. I spidsen for direktørområdet står Karsten Dyhrberg, som MediaWatch har sat stævne for at destillere de mange ambitioner i DR’s digitale strategi til konkrete tiltag og opgaver.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også