TV 2 vil holde strammere greb om omkostningerne i 2023

Der er gået nok af 2022, til at adm. direktør i TV 2 allerede nu er ”tryg” ved, at selskabet når sine mål for året. Fortsat økonomisk uro gør dog, at TV 2 ser ind i et mere disciplineret 2023.
Foto: Miklos Szabo/TV 2 Danmark
Foto: Miklos Szabo/TV 2 Danmark

Efter et ”par varme år” med tocifrede vækstrater på reklameomsætningen så adm. direktør for TV 2 Anne Engdal Stig Christensen i begyndelsen af året ind i et 2022 præget af usikkerhed som følge af økonomisk uro. Da den statsejede public service-stations halvårsregnskab landede onsdag, kunne man dog øge forventningerne til årets omsætning fra 3 pct. til 4-5 pct.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også