TV 2 vil holde strammere greb om omkostningerne i 2023
![Foto: Miklos Szabo/TV 2 Danmark](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14341047.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7mgjb3gbdg6lnnzi7sz.jpg)
Efter et ”par varme år” med tocifrede vækstrater på reklameomsætningen så adm. direktør for TV 2 Anne Engdal Stig Christensen i begyndelsen af året ind i et 2022 præget af usikkerhed som følge af økonomisk uro. Da den statsejede public service-stations halvårsregnskab landede onsdag, kunne man dog øge forventningerne til årets omsætning fra 3 pct. til 4-5 pct.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 hæver toplinje og øger udgifter i digital strategi
For abonnenter