TV 2 ser ind i usikkert 2022 efter "et par varme år" på reklamemarkedet

Mens den digitale omstilling af TV 2-forretningen ruller efter planen, regner adm. direktør Anne Engdal Stig Christensen med en "normalisering" på reklameomsætningen, der har leveret høje vækstrater i coronaårene. Samtidig lurer en mulig recession, som kan give et hårdt vinterhalvår.
Foto: Miklos Szabo
Foto: Miklos Szabo

TV 2 har trodset egne forventninger og leveret høje vækstrater på reklameomsætningen i både 2020 og 2021, hvor corona-pandemien trykkede mange andre danske medieaktørers annoncesalg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også