DR retter fiktionsstrategien til og vil bruge flere kroner per minut

Public service-stationen laver ”omkostningsjustering” i ny fiktionsstrategi i lys af den nye virkelighed på tv- og streamingmarkedet, siger fiktions- og udviklingschef. Den kræver større, men færre, dramasatsninger og en omlægning af indkøbsansvaret.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

DR er klar med en ny strategi for fiktionsområdet, hvor man vender tilbage til rødderne og samtidig vil sætte organisationen bedre i stilling til at bibeholde gennemslagskraft i det pressede streamingmarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også