Nuuday-chef: Kunder skal vælge mindre tv-pakker fremfor at klippe kablet

Mens Nuuday-chef Jon James tidligere har afskrevet kabel-tv som vækstområde, vil selskabet nu sætte ind for at tilbyde mindre og billigere tv-pakker til kunder, der ellers havde planer om at vinke farvel. Men både TDC Net og Nuuday har fokus på at stabilisere forretningen efter skilsmissen.
Foto: PR
Foto: PR

TDC Net og Nuuday er fortsat ved at finde deres ben efter opsplitningen i to selvstændige selskaber – og ’stabilisering’ og ’forenkling’ er de ord, der går igen hos både Nuuday-chef Jon James og TDC Net-chef Andreas Pfisterer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også