Disney melder udsolgt på annoncehylderne til årets Oscar-uddeling

Alle 60 reklamespots omkring den timelange prisuddelingudsendelse er blevet solgt. Tv-arrangører håber på et comeback efter flere år med aftagende interesse for Oscar-showet.

Der er fortsat efterspørgsel på tv-stationen ABC's reklamepladser under årets uddeling af Oscar-statuetter, trods faldende seertal og et prisskilt på mellem 11 og 15 mio. kr. for 30 sekunder på skærmen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også