Ny Waoo-ejer udløser ændringer i marketingafdeling

Waoo får ny marketingchef efter omorganisering af marketingfunktionen i landets tredjestørste tv- og bredbåndsudbyder.
Foto: Morten Degn/Ritzau Scanpix
Foto: Morten Degn/Ritzau Scanpix

Siden Fibia overtog det fulde ejerskab af tv- og bredsbåndsselskabet Waoo, er marketingfunktionen hos sidstnævnte nu blevet nedlagt for at blive lagt ind under Fibias marketingafdeling. Det skriver Markedsføring.

Det betyder et farvel til marketingchef Morten Riisgaard-Dam, der har siddet på posten i Waoo de seneste syv år. Ny marketingchef bliver Berit Grant Larsen, der har haft samme titel hos Fibia, og nu får begge brands under sig, men varsler, der ikke er udsigt til de store reklamemæssige forandringer.

"Der er umiddelbart ikke de store ændringer, mere justeringer i den måde henholdsvis Waoo og Fibia markedsfører sig på. Vores ønske er, at Waoo-brandet skal vækste, blive landsdækkende og fortsætte med at udvikle de bedste produkter til markedet," siger Berit Grant Larsen til Markedsføring.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også