MediaWatch

Ny Waoo-ejer udløser ændringer i marketingafdeling

Waoo får ny marketingchef efter omorganisering af marketingfunktionen i landets tredjestørste tv- og bredbåndsudbyder.

Foto: Morten Degn/Ritzau Scanpix

Siden Fibia overtog det fulde ejerskab af tv- og bredsbåndsselskabet Waoo, er marketingfunktionen hos sidstnævnte nu blevet nedlagt for at blive lagt ind under Fibias marketingafdeling. Det skriver Markedsføring.

Det betyder et farvel til marketingchef Morten Riisgaard-Dam, der har siddet på posten i Waoo de seneste syv år. Ny marketingchef bliver Berit Grant Larsen, der har haft samme titel hos Fibia, og nu får begge brands under sig, men varsler, der ikke er udsigt til de store reklamemæssige forandringer.

"Der er umiddelbart ikke de store ændringer, mere justeringer i den måde henholdsvis Waoo og Fibia markedsfører sig på. Vores ønske er, at Waoo-brandet skal vækste, blive landsdækkende og fortsætte med at udvikle de bedste produkter til markedet," siger Berit Grant Larsen til Markedsføring.

Mere fra MediaWatch

Facebook lancerer podcast-funktion

Podcastproducenter får en ny kanal at nå potentielle lyttere på, når den sociale medieplatform i næste uge introducerer en særskilt podcast-funktion.

Journalisthøjskolens rektor stopper

Trine Nielsen vil have mere tid til andre bestyrelsesopgaver, herunder sin nye formandspost for Det Danske Filminstitut, og træder derfor tilbage som rektor for Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Prorektor konstitueres på posten, og jagt på ny rektor indledes efter nytår.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs