MediaWatch

"Mediernes vigtighed i forhold til både at informere og underholde har været meget tydelig i den tid, vi har været igennem"

MediaWatchs Sommerbarometer: Et aflyst EM i fodbold, en sivende kundebase, farvel til kollegaer og fitnessdans på Instagram udgør nogle af første halvårs høj- og lavpunkter for direktør i Yousee, Jacob Mortensen.

Direktør i Yousee, Jacob Mortensen. | Foto: PR/TDC

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

"Da jeg igen kunne mødes med kollegerne på kontoret. Selv om jeg er vildt imponeret over, hvor let alle mine kollegaer har omstillet sig til at arbejde virtuelt, og hvor effektivt det rent faktisk har været, kom jeg under nedlukningen virkeligt til at savne ånden, stemningen og den daglige pingpong med kollegaerne. En positiv effekt af nedlukningen er dog, at vi har redefineret måden at arbejde på, og jeg er overbevist om, at vi i fremtiden i højere grad vil arbejde både virtuelt og fysisk."

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Stort boligmagasin skifter fra Bladkompagniet

Realdania-ejet magasin med sekscifret oplag har skrevet kontrakt med en ny distributør. Prisen er lavere, og kvaliteten højere, lyder forklaringen. Realdania har ingen planer om at stoppe den trykte udgave af magasinet.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs