Monday Media kom tilbage i plus i 2019 - men afblæser vækst i år

Både resultat og bruttofortjeneste steg for Monday Media i 2019, hvor fokus blev drejet mere ind på scripted indhold. Forventninger om yderligere vækst i 2020 er aflyst som følge af coronakrisen, siger adm. direktør Morten Bank.
Foto: Monday Media
Foto: Monday Media

Efter et 2018, der var tynget af omkostninger i forbindelse med massive opkøb i årene forinden, fik Monday Media sidste år konsolideret sig og vendt underskud til overskud. Det viser årsregnskabet fra produktionsselskabet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også