MediaWatch

Discovery: Sportsrettigheder er ikke en prioritet midt i coronakrise

Fokus for Disvovery Networks er "ansattes trivsel og en fornuftig og ansvarlig ledelse" af forretningen i coronakrisen, lyder det fra adm. direktør, efter konkurrent har meldt om køb af fodboldrettigheder.

Billede fra Champions League-kamp mellem Paris St. Germain og Borussia Dortmund i marts. | Foto: Handout/UEFA/Ritzau Scanpix

Nordic Entertainment Group (Nent) kunne tidligere torsdag meddele, at selskabet har sikret sig rettigheder til europæiske fodboldturneringer, heriblandt Champions League, i perioden 2021-2024.

En anden af de store aktører på det nordiske tv-marked er Discovery Networks. Christian Kemp, adm. direktør for selskabet i Danmark, kommenterer ikke på specifikke rettigheder, oplyser han i en skriftlig kommentar. Men han mener, at tidspunktet til at diskutere fodboldrettigheder ikke er det rette med tanke på coronakrisen, der præger snart sagt alle dele af samfundet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs