Nent sænker prisen for Viaplay-sportspakke og sår tvivl om økonomisk målsætning

Sportspakken hos Viaplay bliver billigere for abonnenter, efter flere sportsbegivenheder er blevet aflyst, mens reklamemarkedet er under pres som følge af udbruddet af coronavirus. Det presser de økonomiske forventninger, meddeler Nordic Entertainment Group.
Anders Jensen, adm. direktør, Nordic Entertainment Group. | Foto: PR/NENT
Anders Jensen, adm. direktør, Nordic Entertainment Group. | Foto: PR/NENT

Nordic Entertainment Group (Nent) sænker priserne for en del af abonnenterne hos selskabets streamingtjeneste Viaplay. Samtidig meddeler Nent, at tidligere udmeldte mål om "profitabel vækst" i 2020 muligvis ikke kan realiseres, oplyser Nent i en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også