Discovery vil vinde streamingkunder med kendis- og faktaprogrammer

Ny programdirektør hos Discovery Networks ser faktagenren som hovednøgle til at vinde kunder til streamingtjenesten Dplay efter bruddet med Yousee.
Foto: Agnete Schlichtkrull
Foto: Agnete Schlichtkrull

Mens der bliver investeret store summer i dramaserier hos streamingtjenester som Netflix, Viaplay og TV 2 Play for at trække tv-kunder til, kigger Discovery Networks mere i retning af nonfiction til streamingtjenesten Dplay.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også