Discovery vil vinde streamingkunder med kendis- og faktaprogrammer
![Foto: Agnete Schlichtkrull](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11953922.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79d3t713ulu1l0sjh1eu.jpg)
Mens der bliver investeret store summer i dramaserier hos streamingtjenester som Netflix, Viaplay og TV 2 Play for at trække tv-kunder til, kigger Discovery Networks mere i retning af nonfiction til streamingtjenesten Dplay.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 køber flere rettigheder til skiskydning
For abonnenter
Dansk topchef i Nent Studios træder tilbage
For abonnenter